Korzyści z uczestnictwa:
- zwiększenia świadomości odnośnie ważnych mechanizmów psychologicznych wpływających na jakość relacji (w miejscu pracy/nauki i w domu);
- poznanie czynników hamujących otwarty przepływ informacji w miejscu pracy/nauki;
- poznanie sposobów budowania satysfakcjonujących relacji w miejscu pracy/nauki
- przyjrzenie się sobie w kontekście relacji z innymi;
- rozwój osobisty;
- wymiana doświadczeń z innymi osobami z UŁ.
Program:
- wprowadzenie w koncepcję Analizy Transakcyjnej: najważniejsze potrzeby według Analizy Transakcyjnej, znaki rozpoznania – czym są i jakie są rodzaje znaków rozpoznania;
- mechanizmy psychologiczne dotyczące znaków rozpoznania;
- co robić, aby budować dobre relacje w miejscu pracy/nauki i nie tylko - 10 dobrych praktyk pozwalających na budowanie bardziej opłacalnych i trwałych relacji z innymi;
- autoanaliza i analiza najbliższego otoczenia uczelnianego pod kątem jakości relacji i wymiany znaków rozpoznania;
- ekonomia znaków rozpoznania – dlaczego niekiedy trudno zbudować dobre relacje: zakazy i przekonania dotyczące znaków rozpoznania według Clauda Steinera;
- identyfikacja hamujących przekonań u siebie i innych;
- wymiana pomysłów i doświadczeń związanych z budowaniem satysfakcjonujących relacji.
Prowadzone szkolenie będzie bazować na wybranych elementach Analizy Transakcyjnej, czyli teorii wykorzystywanej do pracy z ludźmi w organizacjach na całym świecie. Dostarcza ona prostych modeli, pozwalających na pogłębione rozumienie siebie i innych oraz wprowadzanie opłacalnych zmian.
Prowadzący: dr Marta Kucharska-Hauk
Zapisy na szkolenie zostały zamknięte, gdyż grupa osiągnęła maksymalną liczbę uczestników.