Spotkania dydaktyczne w sali zajęciowej nie pozwalają na przekazanie Studentom kompleksowych informacji na każdy temat, co wynika głównie z czasu trwania zajęć, mnogości treści, a także dążenia do utrwalania przekazywanych informacji. W efekcie Nauczyciel Akademicki nie może przekazać Studentom wszystkiego, co wie i co chciałby powiedzieć, a Studenci, nawet jeśli dany obszar ich interesuje, nie mają czasu na pytanie o dodatkowe informacje. Tu z pomocą przychodzi metoda portfolio, która daje czas Studentom na stopniowe budowanie wiedzy, dokumentowanie pracy bieżącej, a jednocześnie może stać się pomocnym narzędziem w nauczaniu innym. W trakcie webinaru porozmawiamy o istocie metody portfolio, jego możliwej zawartości, zasadach przygotowania i zadaniach Nauczyciela. Zastanowimy się również na tym, jak oceniać opracowane portfolio. Porozmawiamy również o korzyściach z budowania portfolio dla Studenta, ale również dla Nauczyciela.
Szkolenie organizowane przez Zespół Doskonałości Dydaktycznej z Centrum Rekrutacji i Doskonałości Dydaktycznej.
Forma szkolenia
online - MS Teams
Terminy