Zarówno dla Nauczyciela Akademickiego, jak i Studenta wyzwanie stanowi praca z ogromem bardzo szczegółowych informacji. Może pojawić się wówczas poczucie zagubienia, a nawet frustracji związanej z trudnością zapamiętania wszystkich treści, wskazania najbardziej istotnych kwestii czy chociażby sformułowania wniosków. W czasie webinaru porozmawiamy o metodzie Cornella dotyczącej tworzenia podręcznych notatek, która motywuje osoby pracujące z ogromem informacji do ich przetworzenia, uporządkowania i wybrania kluczowych treści. Zastanowimy się również nad tym, jak jeszcze bardziej skorzystać z potencjału tej metody, aby ułatwić Studentom zapamiętanie nowo poznanych treści. Wypróbujemy również notowanie i prezentowanie informacji z wykorzystaniem metody Cornella, aby sprawdzić przydatność tego rozwiązania na samych sobie.
Szkolenie organizowane przez Zespół Doskonałości Dydaktycznej z Centrum Rekrutacji i Doskonałości Dydaktycznej
Forma szkolenia
online - MS Teams
Terminy