1. Co jest potrzebne, aby skorzystać z porady Studenckiej Kliniki Finansów?
Aby skorzystać z porady, należy drogą mailową umówić się na spotkanie i w ustalonym terminie przyjść na dyżur Kliniki, złożyć wypełniony formularz zgłoszeniowy i oświadczenia oraz kopie dokumentów dotyczących sprawy. Formularz i oświadczenia można pobrać poniżej lub otrzymać na miejscu, podczas dyżuru.
Przed skorzystaniem z usług Kliniki należy uważnie zapoznać się z zasadami udzielania konsultacji (również do pobrania poniżej) oraz z dokumentami do podpisania.
2. Gdzie znajduje się Studencka Klinika Finansów?
Studencka Klinika Finansów znajduje się na Wydziale Ekonomiczno- Socjologicznym Uniwersytetu Łódzkiego, wejście od ul. P.O.W. (budynek D), III piętro, pokój D-315.
Dyżury odbywają się raz w miesiącu, przy czym Klinika jest nieczynna w czasie sesji egzaminacyjnej, przerw świątecznych, ferii oraz wakacji letnich (lipiec-wrzesień). Bieżące terminy dyżurów podawane są w zakładce "Konsultacje".
3. Jak długo należy czekać na odpowiedź?
Czas oczekiwania na pisemną konsultację zależy od złożenia pełnej wymaganej w sprawie dokumentacji oraz od stopnia złożoności sprawy.
4. Ile kosztuje skorzystanie z porady Studenckiej Kliniki Finansów?
Skorzystanie z porady jest całkowicie bezpłatne.
5. Czy wszystkie sprawy są przyjmowane?
O zakwalifikowaniu sprawy do udzielenia konsultacji decyduje Opiekun Studenckiej Kliniki Finansów na podstawie formularza zgłoszeniowego osoby ubiegającej się. Przyjęcie sprawy następuje z chwilą akceptacji przez opiekuna. W sprawach wątpliwych decyduje Kierownik Studenckiej Kliniki Finansów.
Klinika zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia sprawy, w szczególności w przypadku gdy w sprawie biegną terminy administracyjno- prawne lub inne krótsze niż 6 tygodni.
Zapraszamy!
Pliki
Nazwa | Rozmiar |
---|---|
Fomularze i oświadczenia | 0,31 MB |
Zasady udzielenia konsultacji w ramach Studenckiej Kliniki Finansów | 0,14 MB |