Prosimy o składanie kompletnie udokumentowanych wniosków za pomocą poczty tradycyjnej na adres
COSiD, ul. Lumumby 1/3, 91-404 Łódź lub w siedzibie COSiD SB od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30-15.30, gdzie jest wystawiona skrzynka podawcza, do której można wrzucić komplet dokumentów w zaklejonej kopercie.
WNIOSKI O STYPENDIUM SOCJALNE
Wnioski o przyznanie stypendium socjalnego dostępne są na stronie STYPENDIA w strefie studenta oraz STYPENDIA w strefie doktoranta.
Prosimy o korzystanie z generatora dokumentów do stypendium socjalnego – ułatwi to skompletowanie dokumentów do wniosku https://dokumentysocjalne.uni.lodz.pl/
WNIOSKI O STYPENDIUM DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
Tura w USOSweb umożliwiająca pobranie wniosku o przyznanie stypendium dla osób niepełnosprawnych dla w/w studentów na 2021/22 otwarta będzie od dnia 17 maja 2021 r.
WNIOSKI O ZAPOMOGĘ
Tura w USOSweb dla studentów składających wnioski o przyznanie zapomogi na rok akademicki 2020/21 otwarta będzie do dnia 30 września 2021 r. Udokumentowane wnioski przyjmujemy w tradycyjny sposób oraz za pomocą poczty elektronicznej.
Tura w USOSweb dla studentów składających wnioski o przyznanie zapomogi na rok akademicki 2021/22 otwarta będzie od dnia 01 października 2021 r.
WNIOSKI O STYPENDIUM REKTORA
Informacje dotyczące otwarcia tury w USOSweb umożliwiającej złożenie wniosku o stypendium rektora, ukażą się we wrześniu. Proszę śledzić komunikaty zawarte na stronie cos.uni.lodz.pl
Studenci przyjęci na I rok studiów mogą składać udokumentowane wnioski o stypendium socjalne, dla osób niepełnosprawnych i zapomogi, w ciągu 14 dni od daty przyjęcia na studia, za pośrednictwem poczty tradycyjnej na adres COSiD UŁ Lumumby 1/3 91-404 Łódź.
W związku z sytuacją epidemiczną, w trosce o bezpieczeństwo nas wszystkich w chwili obecnej nie ma możliwości złożenia wniosku w bezpośrednim kontakcie z pracownikiem COSiD SB. Proszę śledzić komunikaty na stronie cos.uni.lodz.pl i covid.uni.lodz.pl
Wnioski złożone pocztą lub wrzucone do skrzynki odbędą kwarantannę przewidzianą przepisami.
Wezwania do uzupełnienia dokumentów będą wysyłane pocztą elektroniczną na adres uniwersytecki studenta.
Wszelkich informacji udzielamy drogą elektroniczną https://www.uni.lodz.pl/wydzialy-i-jednostki-ul/centrum-obslugi-studenta, lub telefonicznie w godzinach 9.00-13.00 w dni robocze z wyjątkiem środy.
W wyjątkowych sytuacjach, po umówieniu się z pracownikiem, możliwa jest wizyta w siedzibie COSiD SB. Wówczas należy zastosować się do zasad reżimu sanitarnego obowiązującego w naszej jednostce. Należy założyć maseczkę i rękawiczki, zdezynfekować ręce. Obsługa będzie się odbywała w wyznaczonym miejscu. W siedzibie może przebywać wyłącznie jedna osoba, stąd konieczność umówienia się z pracownikiem.
Komunikat został przygotowany na podstawie aktualnie obowiązujących wewnętrznych rozporządzeń Uczelni, a także przepisów rządowych. W przypadku wystąpienia różnych, nieprzewidzianych okoliczności, decyzje uprzednio podjęte przez Władze Uczelni mogą ulec zmianie w oparciu o bieżącą sytuację epidemiologiczną.