Opis zadań
Oddział Administracji Biblioteki Uniwersytetu Łódzkiego sprawuje kontrolę i nadzór nad całością prac administracyjnych przebiegających w jednostkach Biblioteki UŁ oraz odpowiada za ich organizację.
Do obowiązków pracowników Oddziału należą:
- prowadzenie sekretariatu i punktu kancelaryjnego Biblioteki UŁ: przyjmowanie i przygotowywanie do dekretacji korespondencji przychodzącej, prowadzenie korespondencji wychodzącej;
- prowadzenie spraw personalnych;
- ewidencjonowanie majątku trwałego oraz wyposażenia Biblioteki UŁ: prowadzenie dokumentacji dotyczącej inwentaryzacji;
- przygotowywanie sprawozdań, zestawień i analiz dotyczących działalności Biblioteki UŁ;
- nadzór nad opracowaniem dokumentów księgowych, rozliczanie wpłat do kas fiskalnych Biblioteki UŁ, wystawianie faktur, rozliczanie kwitariuszy;
- udział w rozliczaniu projektów EFS i MEiN;
- opracowanie dokumentów w Portalu Pracowniczym;
- tworzenie dokumentacji aktowej i archiwizacja dokumentów w systemie EZD;
- nadzór nad prawidłowym przekazywaniem prac doktorskich do Repozytorium UŁ;
- prowadzenie spraw związanych z podpisywaniem umów dotyczących usług świadczonych na rzecz Biblioteki, Wydziałów UŁ oraz czytelników;
- prowadzenie magazynu materiałów biurowych, introligatorskich oraz promocyjnych;
- nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem systemów oraz instalacji technicznych i sprzętu mieszczącego się w budynku;
- nadzór i kontrola stanu technicznego budynku i pomieszczeń;
- obsługa oraz wykonywanie zamówień przez Pracownię Reprografii;
- obsługa komory fumigacyjnej oraz wykonywanie usług fumigacji dla kontrahentów zewnętrznych;
- koordynacja i nadzór nad działalnością Sklepu UŁ;
- ścisła współpraca z działami administracji centralnej Uniwersytetu Łódzkiego.
- utrzymywanie porządku i czystości wewnątrz budynku i na terenie przyległym do budynku;
- dystrybucja informacji o obowiązujących przepisach, regulaminach i zarządzeniach wewnętrznych.
Dane kontaktowe
Oddział Administracji
- Jana Matejki 32/38 90-237 Łódź