Opis zadań
Zakres zadań Działu Finansowego UŁ
1 Kontrola merytoryczna i rachunkowa działalności dydaktycznej wydziałów, działów administracji centralnej, DS-ów oraz jednostek ogólnouczelnianych (obieg elektroniczny i papierowy dokumentów)
2.Obsługa bankowa uczelni – realizacja przelewów z działalności pkt 1, codzienna kontrola prawidłowości wygenerowanych przelewów, otwieranie i zamykanie rachunków bankowych, wnioskowanie do banków , negocjacje kursu przy sprzedaży waluty, zakładanie lokat, przygotowywanie dokumentacji w zakresie udzielanych przez bank gwarancji , aneksowanie umów, przygotowanie postępowania przetargowego na obsługę bankową uczelni, nadawanie uprawnień do systemów bankowych.
3 Sporządzanie deklaracji do US :NIP-B( rachunki bankowe ) i NIP-C ( adresy uczelni )
4. Wystawianie not refundujących koszty podróży pracowników UŁ .
5. Płatności kartą kredytową UŁ przez strony internetowe ( swoją ma tylko Wydział Ek.-Soc. i Prawo)
6. Import WB z systemu bankowego do ERP Simple, przekazywanie plików opłat za studia z banku do USOSa i opłat za rekrutację do systemu rekrutacji.
7. Akceptacja not wystawianych przez wydziały w PP za zajęcia i wynajem pomieszczeń- do Jemioły
8. Import wynagrodzeń, stypendiów, wypłat z ZFŚS do banku, realizacja przelewów potrąceń z wynagrodzeń , refundacje.
9. Przelewy podatków, ZUSu, opłat sądowych, komorniczych, obsługa wadiów.
10. Rejestracja i kontrola zwrotu weksli
11. Obsługa studentów w zakresie zwrotów nadpłat za studia , za DS.-y, kaucji za DSy.
12.Obsługa kasy głównej
13.Rejestracja i wydawanie kwitariuszy- ewidencja i inwentaryzacja
14. Sporządzanie planów wydatków z rachunków podstawowych UŁ
Dane kontaktowe
Dział Finansowy