Można wnioskować, że Student rozumie informacje prezentowane przez Nauczyciela, jeśli potrafi je prawidłowo parafrazować, a także wyobrazić sobie, o co chodzi. W szczególności dotyczy to zjawisk i pojęć wieloaspektowych, wynikających z określonego kontekstu i interdyscyplinarnych. Ponieważ słowne wyjaśnienie jest czasem niewystarczające, warto sięgnąć po wizualizację informacji. Na jakie pytania należy sobie odpowiedzieć, jeśli przygotowujemy się do prezentacji nowych informacji Studentowi? Jak szczegółowej wizualizacji potrzebuje Student? Czy można stworzyć uniwersalną wizualizację czy jednak należy ją dostosować do potrzeb Studenta? Z jakich form wizualizacji informacji można korzystać? Nad tymi zagadnieniami pochylimy się w trakcie tego webinaru.
Szkolenie organizowane przez Zespół Doskonałości Dydaktycznej z Centrum Rekrutacji i Doskonałości Dydaktycznej
Forma szkolenia
online - MS Teams
Terminy