KIERUNEK: E-commerce
O studiach
Studia eCommerce prowadzone są przez doświadczonych wykładowców oraz praktyków i obejmują zagadnienia istotne dla uruchomienia i rozwoju działań handlowych w internecie. Partnerem kierunku jest firma Benhauer sp. z o.o., która jest producentem systemu SALESmanago Marketing Automation (salesmanago.pl), jednej z największych na świecie platform klasy marketing automation oraz systemu APPmanago (appmanago.pl) służącego do automatyzacji w kanale mobilnym.
Czas trwania
Kierownik studiów
dr hab. Anna Łaszkiewicz
Sylwetka kandydata
Osoby, które chcą rozwinąć swoją dotychczasową działalność handlową w internecie lub wprowadzić tradycyjne sklepy do rzeczywistości wirtualnej.
- Właściciele małych i średnich przedsiębiorstw,
- Menadżerowie i pracownicy działów eCommerce,
- Osoby zainteresowane problematyką eCommerce oraz poszerzeniem wiedzy z tego zakresu.
Cel studiów:
- przekazanie wiedzy na temat współczesnych założeń zarządzania w obszarze e-commerce i kierunków rozwoju,
- rozwój umiejętności posługiwania się metodami, technikami i narzędziami w obszarze e-commerce i promocji on-line,
- kształtowanie umiejętności identyfikacji i rozwiązywania problemów związanych z zarządzaniem projektami e-commerce i ich promocją
Informacja o przetwarzania danych osobowych dla osób uczestniczących w rekrutacji na studia podyplomowe oraz dla słuchaczy studiów podyplomowych: KLAUZULE INFORMACYJNE (lodz.pl)
Dodatkowe informacje
Szczegółowe informacje dostępne pod linkiem: https://www.wz.uni.lodz.pl/strefa-kandydata/studia-podyplomowe/ecommerce