PROFIL PRACOWNIKA: Małgorzata Kotlińska
dr Małgorzata Kotlińska
e-mail: malgorzata.kotlinska@uni.lodz.pl
www: https://www.uni.lodz.pl/pracownicy/malgorzata-kotlinska
PROFILE SPOŁECZNOŚCIOWE
CZYM SIĘ ZAJMUJĘ
Zakres zadań:
- opracowanie i prowadzenie zajęć dydaktycznych ze studentkami i studentami,
- prowadzenie badań naukowych z zakresu zarządzania produkcją filmową,
- publikacja wniosków z prac badawczych podczas konferencji naukowych,
- koordynacja i udział w zespołach naukowo-badawczych,
- recenzowanie prac dyplomowych oraz artykułów naukowych m.in. w wydawnictwie Zarządzanie w Kulturze,
- udział w komisjach przeprowadzających egzaminy dyplomowe,
- opracowywanie ekspertyz, analiz, raportów i opinii zakresu produkcji filmowej.
Zainteresowania naukowo-badawcze:
- zarządzanie projektami na rynku kultury,
- relacje w zespole na planie filmowym,
- zielona produkcja filmowa (Green Filmming),
- kultura a zrównoważony rozwój,
- wpływ nowych technologie na sztukę (m.in. Virtual Reality, Augmented Reality),
- metodologia badań filmów, szczególnie dla dzieci oraz ich odbioru przez widownię.
BIOGRAM
Adiunkt, producentka filmowa, wykładowczyni.
Badaczka i autorka artykułów naukowych z obszaru nauk o zarządzaniu i jakości oraz sztuk filmowych. Laureatka wyróżnionej przez Komisję ds. stopni naukowych Uniwersytetu Łódzkiego oraz jury konkursu Project Master (2019) rozprawy doktorskiej Współczesne metody zarządzania projektem filmowym.
Współautorka publikacji książkowych (2023) o metodach badania filmu dla dzieci oraz dostępności kina, a także autorka monografii (2023) poświęconej zagadnieniu Agile w filmie.
Opiekunka grupy III w roku akademickim 2024/2025 - studia stacjonarne I-go stopnia oraz członkini rady programowej kierunku Zarządzanie.
KONTAKT I DYŻURY
tel: 42-635-62-78
e-mail: malgorzata.kotlinska@uni.lodz.pl
Matejki 22/26 pokój: 331 90-237 Łódź
środa: 09:30-10:30 Uprzejmie proszę o wcześniejsze mailowe umówienie się na konsultacje.
niedziela: 09:15-10:00 27.10, 10.11 Uprzejmie proszę o wcześniejsze mailowe umówienie się na konsultacje.