PROFIL PRACOWNIKA: Kinga Stopczyńska
PROFILE SPOŁECZNOŚCIOWE
CZYM SIĘ ZAJMUJĘ
Zakres obowiązków:
- Kierownik Kierunku Studiów w języku angielskim "Digital Communication and Social Media for Management"
- Członkini Grona Ekspertów Wydziału Zarządzania
- Członkini Grona Naukowców UŁ
- prowadzenie zajęć dydaktycznych na studiach stacjonarnych i niestacjonarnych, jak również studiach podyplomowych, z takich przedmiotów jak m.in.:
- Social Media i Marketing Mobilny (zajęcia prowadzone w języku polskim i angielskim)Public Relations (zajęcia prowadzone w języku polskim i angielskim)
- Fashion Public Relations (zajęcia prowadzone w języku polskim i angielskim)
- Influencer Marketing
- Storytelling
- Social Media Tool Box
- Marketing Communication
- Social Media Management
- Crisis in Social Media
- Social Media (studia podyplomowe)
- opieka nad pracami zaliczeniowymi i semestralnymi studentów
- prowadzenie i recenzowanie prac dyplomowych
- dbałość o wysoką jakość kształcenia
- współpraca z biznesem
Obszary zainteresowań:
- Social media
- Influencer marketing
- Media relations
- Komunikacja marketingowa
- Public Relations
- Fashion Public Relations
- Pharma marketing
BIOGRAM
- Praktyk biznesu z wieloletnim doświadczeniem i naukowczyni.
- Ekspertka z zakresu social media i influencer marketingu.
- Kierownik i współtwórczyni jedynego w Polsce kierunku studiów „Digital Communication and Social media for management” prowadzonego w języku angielskim na Wydziale Zrządzania UŁ.
- Członkini Grona Ekspertów Wydziału Zarządzania.
- Naukowczyni reprezentująca Uniwersytet Łódzki w ramach projektu "Nauka Inspiruje".
- Autorka kilkudziesięciu publikacji z zakresu komunikacji marketingowej, w tym social media, m.in. książek „Influencer marketing w dobie nowych mediów” (2021) oraz „Kreowanie wizerunku marki przy wykorzystaniu nowoczesnych form komunikacji. Wydanie drugie uaktualnione” (2021).
- Prowadzi na rynku polskim i międzynarodowym projekty z zakresu Public Relations, Social Media, Influencer Marketingu, Brandingu i Design Marketingu.
- Trenerka z zakresu szeroko pojętej komunikacji marketingowej i social media.
- Nominowana w plebiscycie Polska Press Grupa ”Osobowość Roku 2020” województwa łódzkiego w dziedzinie Nauka
- Laureatka Nagrody Rektora UŁ za osiągnięcia organizacyjne (2023)
- Laureatka Nagrody Rektora UŁ za osiągnięcia dydaktyczne (2022)
- Laureatka Nagrody Zespołowej Rektora UŁ za podręcznik "Kreowanie i realizacja strategii marketingowych przedsiębiorstwa. Studia przypadku" (2017)
ZAINTERESOWANIA
- social media
- influncer marketing
- zachowanie klienta
- design
- fashion PR
OSIĄGNIECIA
- Laureatka Nagrody Rektora UŁ za osiągnięcia organizacyjne (2023)
- Laureatka Nagrody Rektora UŁ za osiągnięcia dydaktyczne (2022)
- Laureatka Nagrody Zespołowej Rektora UŁ za podręcznik "Kreowanie i realizacja strategii marketingowych przedsiębiorstwa. Studia przypadku" (2017)
- Nominowana w plebiscycie Polska Press Grupa ”Osobowość Roku 2020” województwa łódzkiego w dziedzinie Nauka
- Nominowana w plebiscycie Polska Press Grupa w "Plebiscycie Edukacyjnym dla najbardziej cenionych i lubianych nauczycieli akademickich w województwie łódzkim" (2022)
KONTAKT I DYŻURY
Numer telefonu do sekretariatu Katedry Marketingu.: 42-635-52-05
tel: 42-635-52-04
Matejki 22/26 pokój: 227 90-237 Łódź
poniedziałek: 11:00-13:00 Wszystkie sprawy studenckie załatwiane są wyłącznie podczas konsultacji, na które serdecznie zapraszam. Nie rozwiązuję problemów studenckich drogą mailową. Link do konsultacji >> bit.ly/konsultacje_dr_kingastopczynska. Uwaga - Konsultacje z dnia 14.10 z uwagi na uroczystości na UŁ zostają przeniesione na 17.10
sobota: 18:30-19:30 Konsultacje odbywają się 5.10, 19.10, 09.11