Dr hab. Anna Łaszkiewicz interesuje się zagadnieniami wartości dla przedsiębiorstwa i konsumenta w kontekście wykorzystania technologii cyfrowych w obszarze marketingu i zarządzania. Jako praktyk zarządzała marketingiem, m.in. w mBanku, Gildii Aniołów Biznesu przy ŁARR oraz odpowiadała za rebranding w sieci Komfort S.A. Doradza przedsiębiorcom w zakresie strategii marketingowych i komunikacji.
Co zainspirowało Panią do zastania naukowcem?
Jako absolwentka Handlu Zagranicznego swoją przyszłość wiązałam głównie z biznesem. Komercjalizacja Internetu sprawiła, że dostęp do wiedzy z całego świata przestał być marzeniem. Skorzystałam z tych możliwości zarówno w praktyce biznesowej, jak i naukowej, które od lat łączę.
Jaki wpływ na otaczającą rzeczywistość wywiera Pani praca?
Zagadnienia, które interesują mnie biznesowo weryfikuję naukowo. Dzięki temu mogę wspierać managerów i przedsiębiorców w podejmowaniu strategicznych decyzji marketingowych, a także studentów w procesie kształcenia.
Jak rozumie Pani pojęcie zawód naukowca?
To otwarta i proaktywna postawa wobec wyzwań, poszukiwanie rozwiązań, krytyczne myślenie, dzielenie się wiedzą oraz etyka.
Więcej o pracy dr hab. Anny Łaszkiewicz
Influencer Marketing - Potencjał cyfrowych twórców w kształtowaniu relacji konsumentów z markami
Współtworzenie wartości z konsumentami w środowisku wirtualnym
Dorobek naukowy
Materiał źródłowy: dr hab. Anna Łaszkiewicz (Wydział Zarządzania, Zakład Strategii Marketingowych)
Redakcja: Michał Gruda (Centrum Komunikacji i PR)
Misją Uniwersytetu Łódzkiego jest rzetelne prowadzenie badań naukowych oraz aktywne głoszenie prawdy z nich płynącej, tak by mądrze kształcić kolejne pokolenia, być użytecznym dla społeczeństwa oraz odważnie odpowiadać na wyzwania współczesnego świata. Doskonałość naukowa jest dla nas zawsze najlepszym kompasem. Nasze wartości to: odwaga, ciekawość, zaangażowanie, współpraca i szacunek.