PROFIL PRACOWNIKA: Bartosz Burski
CZYM SIĘ ZAJMUJĘ
Odpowiadam za szeroko rozumiane działania promocyjne Wydziału Filologicznego Uniwersytetu Łódzkiego. Do zakresu moich obowiązków należą m.in.:
- opracowywanie, wdrażanie i aktualizacja strategii promocyjnej i komunikacyjnej Wydziału;
- organizacja pracy Biura Promocji i Komunikacji Wydziału Filologicznego UŁ oraz koordynacja działań realizowanych przez wydziałową grupę ds. promocji (kierunkowych pełnomocników ds. promocji);
- kontaktyz Centrum Komunikacji i PR UŁ;
- zarządzaniekanałami komunikacji Wydziału (zwłaszcza: dobór, opracowanie i publikacja treści na stronie internetowej Wydziału Filologicznego UŁ, przygotowywanie i wysyłka wydziałowego newslettera, wsparcie działań w mediach społecznościowych (w zakresie przygotowywania grafik oraz wykonywania zdjęć), administracjastroną Rady Biznesu i Pracodawców Wydziału Filologicznego UŁ);
- przygotowywanie projektów graficznych (m.in. ulotki, plakaty, zaproszenia na ogólnowydziałowe wydarzenia; prezentacjewyświetlane podczas wydarzeń, wydruki okazjonalne);
- wdrożenie nowej identyfikacji wizualnej Wydziału(kontakt z CKiPR UŁ w celu aktualizacji i opracowywania nowych logotypów; baza wydziałowych logotypów dostępna jest tutaj: https://www.filolog.uni.lodz.pl/logotypy);
- projektowanie i zamawianie wydziałowych gadżetówpromocyjnych (katalog gadżetów: https://www.filolog.uni.lodz.pl/gadzety-i-materialy-drukowane);
- koordynacja Dnia Otwartego i wsparcie przyorganizacji innych wydarzeń ogólnowydziałowych (np. Gala Absolwentów, spotkaniaz gośćmi, Międzynarodowy Dzień Języka Ojczystego) oraz zewnętrznych (np. SalonMaturzystów PERSPEKTYWY);
- bieżące wsparcie w działaniach organizacyjnych podczas projektów realizowanych przez Radę Biznesu i Pracodawców Wydziału Filologicznego UŁ;
- oprowadzanie wycieczek szkolnych po budynku Wydziału;
- opieka nad studentami odbywającymi praktyki w Biurze Komunikacji i Promocji Wydziału Filologicznego UŁ w miesiącach wakacyjnych.
Dodatkowe zajęcia i umiejętności:
- tworzenie stron internetowych w oparciu o CMS TYPO3; przykładowe realizacje:
Strona Instytutu Filologii Germańskiej UŁ | Strona Instytutu Romanistyki UŁ | Strona Dnia Otwartego Wydziału Filologicznego UŁ | http://ikw.uni.lodz.pl/ Strona Rady Biznesu i Pracodawców Wydziału Filologicznego UŁ - fotografia.
BIOGRAM
Jestem absolwentem Wydziału Filologicznego Uniwersytetu Łódzkiego na kierunku dziennikarstwo i komunikacja społeczna (studia licencjackie oraz magisterskie) ze specjalizacją reklama, public relations i promocja firmy; w trakcie studiów licencjackich byłem również stypendystą programu ERASMUS (Universität Augsburg, kierunek: Medien und Kommunikation).
Swoją karierę zawodową związałem z dziennikarstwem oraz public relations; posiadam wieloletnie doświadczenie zawodowe w promocji firm i instytucji z branży sportowej i edukacyjnej.
ZAINTERESOWANIA
Social media, marketing, piłka nożna.
OSIĄGNIECIA
- stypendysta Prezesa Rady Ministrów 2007/2008;
- czterokrotny stypendysta Rektora UŁ.
KONTAKT I DYŻURY
tel: 42-635-68-77
Pomorska 171/173 pokój: 3.15 90-236 Łódź