Jego badania koncentrują się na przecięciu takich dyscyplin jak amerykanistyka, politologia i nauki o komunikowaniu. Aktualnie poświęca uwagę polityce zagranicznej Stanów Zjednoczonych oraz zjawisku wojen kulturowych. W pracy przyświeca mu autentyczna ciekawość.
Temat pracy:
"American Political Issue Ownership and Framing. A Functional Theory of Electoral Advantage-Seeking in Presidential Advertising from Eisenhower to Trump"
Odwiedź repozytorium UŁ i przeczytaj tę pracę.
Motto:
Unikaj myślenia grupowego. Duża część postępu w nauce była możliwa dzięki ludziom niezależnym lub myślącym nieco inaczej. Kwestionuj wszystko, nie zakładaj niczego.
Jest wdzięczny prof. dr hab. Stanisławowi Filipowiczowi (PAN, UW) za przenikliwe wyśledzenie w książce interdyscyplinarnych tradycji intelektualnych nawet spoza jego dziedzin. Rzadko się zdarza, by recenzent sprawił, że autor dostrzeże w swej pracy wszystkie wpływy i wzorce, a nawet zostanie zaskoczony nieświadomymi paralelami.