STUDIA MBA
Polsko-Amerykański Program Studiów MBA zaplanowany został z myślą o osobach aktywnych zawodowo, w sposób mający zapewnić studentom możliwość zachowania równowagi pomiędzy studiami a życiem zawodowym i prywatnym. Z tego też powodu zazwyczaj jeden cały weekend oraz większość niedziel w miesiącu są wolne od zajęć. Dowiedz się więcej o studiach MBA klikając poniżej
SZKOŁY DOKTORSKIE
Na Uniwersytecie Łódzkim działają cztery Szkoły Doktorskie:
- Szkoła Doktorska BIOMEDCHEM,
- Szkoła Doktorska Nauk Humanistycznych,
- Szkoła Doktorska Nauk społecznych
- Szkoła Doktorska Nauk Ścisłych i Przyrodniczych.
Oferta jest skierowana do osób, które wiążą swoją przyszłość z pracą naukową. Więcej o rekrutacji do Szkół dowiesz się klikając w przycisk poniżej.
PORTAL REKRUTACYJNY
Społeczność Uniwersytetu Łódzkiego z każdym rokiem staje się coraz większa. Jeżeli chcesz do nas dołączyć, weź udział w rekrutacji prowadzonej za pośrednictwem Internetowej Rejestracji Kandydatów. Znajdziesz w nim wszystkie informacje dotyczące terminów, dokumentów i kolejnych kroków na drodze do uzyskania statusu studenta lub doktoranta Uniwersytetu Łódzkiego. Jeżeli zdecydowałeś już, na jakie studia chcesz aplikować, przejdź do portalu rekrutacyjnego, w którym zarejestrujesz wszystkie wyniki i dokumenty niezbędne do tego, żeby stać się studentem UniLodz.
Klikając poniższy link, przechodzisz do zewnętrznego systemu Uniwersytetu Łódzkiego IRK 2.0.
Należy skorzystać z funkcji odzyskiwania hasła, znajdującej się pod oknem logowania "Nie pamiętam hasła" i wpisać adres e-mail podany podczas rejestracji. Wiadomość z linkiem do resetu hasła zostanie przesłana pod wskazany adres.
Opłatę rekrutacyjną należy wnieść w czasie trwania elektronicznej rejestracji zgodnie z terminarzem rekrutacji.
Forma wpłaty pieniędzy na konto jest dowolna. Najważniejsze, żeby pieniądze zostały przelane na indywidualny numer konta wygenerowany przez system IRK podczas rejestracji, który jest inny dla każdego kandydata.
Jednym przelewem można dokonać płatności na kilka kierunków pod warunkiem, że zsumowana kwota będzie prawidłowa.
W tytule przelewu nie trzeba podawać swoich danych osobowych. Wystarczy, wpisać hasło "Opłata rekrutacyjna".
Najczęściej taki komunikat pokazuje się z powodu nieuzupełnienia dokumentu uprawniającego do podjęcia studiów. W takiej sytuacji należy w zakładce "Formularze osobowe" -> "Wykształcenie" wybrać rodzaj dokumentu uprawniającego do podjęcia studiów, podać rok jego uzyskania i kraj wydania. Następnie przez "Edycję wyników egzaminów" wybrać właściwe egzaminy (do zapisu na kierunek nie jest wymagane podanie wyników - te należy uzupełnić zgodnie z terminarzem rekrutacyjnym). Po wykonaniu tych czynności zapis będzie możliwy, o ile podane dane są zgodne z zasadami kwalifikacji na kierunek.