Podczas rozmowy poruszymy następujące zagadnienia:
- Dziennikarz, wydawca, redaktor, edytor – tajniki „pisanych” zawodów
- Prasa papierowa vs. media cyfrowe – diagnoza na dziś i prognoza na jutro
- Kto, ile i w jakim celu czyta? Słów kilka o trendach w czytelnictwie
- Co jest dobre, a co się podoba…? Kultura popularna a rynek wydawniczy
Więcej informacji nt. „Obiecanych inspiracji” znajdziecie na stronie projektu.
Redakcja: Bartosz Kałużny (Centrum Komunikacji i PR UŁ)
Misją Uniwersytetu Łódzkiego jest rzetelne prowadzenie badań naukowych oraz aktywne głoszenie prawdy z nich płynącej, tak by mądrze kształcić kolejne pokolenia, być użytecznym dla społeczeństwa oraz odważnie odpowiadać na wyzwania współczesnego świata. Doskonałość naukowa jest dla nas zawsze najlepszym kompasem. Nasze wartości to: odwaga, ciekawość, zaangażowanie, współpraca i szacunek.