Absolwent Zarządzania i marketingu na WZ UŁ oraz Socjologii na Wydz. Ek-Soc UŁ.
Pasjonat wszelkich tematów związanych z organizacją i zarządzaniem, ze szczególnym naciskiem na strategie marketingowe i sprzedażowe oraz przywództwo zespołowe.
Przez ponad 10 lat Adam rozwijał różne marki koncernu L’Oréal na rynkach w Europie: był Dyrektorem Marketingu marki Garnier i Maybelline w Polsce, a następnie przejął odpowiedzialność za markę Garnier jako Dyrektor Marketingu w Europie Zachodniej.
4 lata pełnił funkcję Dyrektora Generalnego Consumer Products Division, najpierw w Kijowie, będąc odpowiedzialnym za Ukrainę i Kraje Kaukazu, a obecnie w Warszawie rozwijając biznes w Polsce i Krajach Bałtyckich.
W ostatnich latach skupia się wraz ze swoim zespołem na transformacji cyfrowej w marketingu i e-commerce oraz zwiększaniu zaangażowania firmy w projekty odpowiedzialności społecznej.
W 2023 r. objął stanowisko General Manager E-Commerce L'Oréal Polska i Kraje Bałtyckie.
Wielbiciel kina, muzyki na żywo i storytellingu, dzieli się swoimi biznesowymi pasjami ze studentami podczas prowadzonych zajęć w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.
Mentor w Projekcie mentorskim: edycja XII, 2024/2025
Miejsce spotkań: spotkania on-line, Warszawa
Liczba podopiecznych w tej edycji: 1
Język spotkań: polski, angielski
Obszar wsparcia mentee:
- marketing, digital, e-commerce, innovations, leadership