PROFIL PRACOWNIKA: Małgorzata Karpińska-Krakowiak

PROFILE SPOŁECZNOŚCIOWE

CZYM SIĘ ZAJMUJĘ

BIOGRAM

Prowadzę badania eksperymentalne nad zachowaniami konsumentów i reklamą na Uniwersytecie Łódzkim (Polska) oraz Europejskim Uniwersytecie Viadrina (Niemcy). Współpracuję z partnerami badawczymi z Complex Systems and Artificial Intelligence Research Center (CSAI) na Uniwersytecie Bicocca w Mediolanie (Włochy) oraz King's College London (Wielka Brytania). Jestem wielokrotną stypendystką DAAD (Deutscher Akademischer Austauschdienst w Niemczech); zdobyłam liczne międzynarodowe granty finansowane przez DFG (Deutsche Forschungsgemeinschaft w Niemczech) i NCN (Narodowe Centrum Nauki w Polsce). Byłam pierwszą polską naukowczynią, która otrzymała nagrodę od European Advertising Academy. Udało mi się opublikować wyniki moich badań w najlepszych czasopismach dotyczących reklamy i marketingu na świecie, tj. w:

  • Journal of Interactive Marketing,
  • Journal of Advertising,
  • Journal of Advertising Research,
  • International Journal of Advertising,
  • Journal of Business Research.

Zanim rozpoczęłam karierę akademicką, pracowałam w agencji reklamowej jako Strategy Manager i byłam odpowiedzialna za projekty reklamowe dla wielu międzynarodowych marek, w tym Masterfoods, Nestlé, Pepsi, Storck, Heinz, Colgate-Palmolive i Kimberly-Clark.

KONTAKT I DYŻURY

e-mail: malgorzata.karpinska@uni.lodz.pl

Narutowicza 59A () pokój: 7 90-130 Łódź