Opis zadań
Zespół ds. Promocji Wydawnictwa Uniwersytetu Łódzkiego:
- bada rynek książki i grupy naszych odbiorców, szukając skutecznych kanałów promocji i tworząc treści dopasowane do możliwości ich rozpowszechniania;
- popularyzuje naukę i kulturę, współpracując z mediami i instytucjami;
- zdobywa cenne patronaty oraz ambasadorów dla projektów wydawniczych;
- organizuje premiery książkowe, spotkania autorskie, konferencje i wykłady;
- prowadzi szerokie działania za pośrednictwem mediów społecznościowych – Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn;
- prowadzi naukową Blogosferę, która skupia publicystów, autorów i studentów;
- prowadzi facebookową grupę Mądrze o Edukacji;
- realizuje filmy promocyjne rozwijając kanał w serwisie YouTube;
- rozsyła egzemplarze recenzenckie i materiały prasowe;
- przygotowuje reklamy i kampanie w mediach;
- zgłasza publikacje do nagród;
- uczestniczymy w życiu kulturalnym miasta, współorganizując Salon Ciekawej Książki, Święto Łodzi oraz tworząc wspólne wydarzenia m.in. z Centrum Dialogu,ŁDK, Domem Literatury czy Biblioteką Miejską.
Dane kontaktowe
Zespół ds. Promocji
- Jana Matejki 34A 90-237 Łódź