Opis zadań
Biuro Promocji i Komunikacji Wydziału Filologicznego UŁ odpowiada za szeroko rozumiane działania promocyjne jednostki. Każdego dnia dbamy o to, by wiadomości o tym, co dzieje się na Wydziale, na bieżąco docierały do naszych studentów i pracowników, potencjalnych kandydatów oraz innych zainteresowanych osób. Informujemy o odbywających się wydarzeniach, sukcesach naszych pracowników, osiągnięciach studentów i absolwentów, ciekawych projektach i wszystkim tym, co związane jest z naszym Wydziałem.
Do naszych zadań należą:
- opracowywanie, wdrażanie i aktualizacja strategii promocyjnej i komunikacyjnej Wydziału;
- zarządzanie kanałami komunikacji Wydziału - publikowanie zapowiedzi i relacji z wydarzeń oraz redakcja bieżących treści zamieszczanych na stronie internetowej Wydziału; przygotowywanie i wysyłka wydziałowego newslettera;
- zarządzanie kontami Wydziału w mediach społecznościowych - na Facebooku (fanpage i grupa dyskusyjna), Instagramie i w serwisie YouTube;
- organizacja wydarzeń ogólnowydziałowych (np. Dzień Otwarty, Gala Absolwentów, inauguracja roku akademickiego);
- ekspozycja plakatów i innych materiałów reklamowych w budynku Wydziału;
- produkcja i montaż materiałów wideo o charakterze promocyjnym i informacyjnym (w tym Instagram Reels, Instagram Stories oraz nagrania publikowane w serwisie YouTube);
- przygotowywanie materiałów graficznych na wydarzenia i imprezy o charakterze ogólnowydziałowym organizowane przez Biuro Dziekana lub administrację Wydziału (np. inauguracja roku akademickiego, wykłady dziekańskie, Gala Absolwentów, Dzień Otwarty);
- wspieranie pełnomocnika dziekana ds. współpracy ze szkołami w działaniach kierowanych do uczniów (programy „Uniwersytet Zawsze Otwarty” i „Zdolny uczeń - świetny student”; oprowadzanie wycieczek szkolnych po budynku Wydziału);
- bieżące wsparcie w działaniach organizacyjnych podczas projektów realizowanych przez Radę Biznesu i Pracodawców Wydziału Filologicznego UŁ;
- kontakty z Centrum Komunikacji i PR UŁ;
- produkcja i dystrybucja gadżetów wydziałowych (realizacja zamówień składanych przez organizatorów konferencji naukowych i podstawowe jednostki organizacyjne Wydziału);
- pośrednictwo w opracowywaniu nowych logotypów dla jednostek w ramach identyfikacji wizualnej Uniwersytetu Łódzkiego;
- wsparcie Biura Prasowego UŁ w codziennych kontaktach z przedstawicielami mediów lokalnych i ogólnopolskich.
Dane kontaktowe
Biuro Promocji i Komunikacji
- Pomorska 171/173 90-236 Łódź